Varumärket BTH - något som berör all personal


De viktigaste ambassadörerna för BTH:s varumärke är vi som är anställda vid BTH
.

Bakgrund
Efter undersökningar kan vi konstatera att BTH är okända hos både huvudmålgruppen, blivande studenter, och i den omgivning färdiga studenter är på väg ut i, även om söktrycket till BTH:s utbildningar har ökat. BTH behöver bli tydligare i sin kommunikation för att framgångsrikt kunna rekrytera studenter, forskare och lärare.

Kommunikationsplattform
BTH har tagit fram en kommunikationsplattform för perioden 2010 - 2014. Den ska fungera som en grund att stå på i all kommunikation. I den anges vår vision, vårt övergripande budskap, våra målgrupper, vad vi ska nå och på vilket sätt.

Kommunikationsplattform 2010 - 2014, i helhet, (pdf-dokument 105 KB, öppnas i nytt fönster)

Kortversion av plattform
Kommunikationsplattformen, i sammanfattning, finns i tryckt format på svenska. Kontakta informationsavdelningen om du inte har fått den. Den finns även i pdf-format nedan.

Den engelska populärversionen av kommunikationsplattformen finns endast i pdf-format. Se länken nedan.

Kommunikationsplattform 2010 - 2014, svenska (pdf-format 4,80 MB, öppnas i nytt fönster)


Communication platform 2010 - 2014, engelska (pdf-format 980 KB, öppnas i nytt fönster)

Redigera
Share Dela