Inlämning av Examensarbete / Submission of Thesis

Christofer Bengtsson; Johan Wahlström , pp. 59. MAM/Sektionen för Management, 2004.

The work

Författare / Author: Christofer Bengtsson, Johan Wahlström
Titel / Title: Vilka strategiska åtgärder krävs av 3G-mobiloperatörerna för att locka till sig konsumenter?
Översatt titel / Translated title: Which are the strategic measures required by the 3G-mobileoperators to entice the consumers?
Abstrakt Abstract:

Genom en enkätundersökning till konsumenter har vi kommit fram till att det är lägre kostnader, bättre information och bättre täckning som är de optimala faktorerna för 3G-operatörerna att kunna locka till sig fler konsumenter.

Ämnesord / Subject: Företagsekonomi - Business Administration\Information
Telekommunikation - Telecommunications
Företagsekonomi - Business Administration\Marketing
Nyckelord / Keywords: Strategi, 3G

Publication info

Dokument id / Document id:
Program:/ Programme Informationsekonomi/Business Administration in Strategic Systems Management
Registreringsdatum / Date of registration: 09/16/2004
Uppsatstyp / Type of thesis: C-Uppsats

Context

Handledare / Supervisor: Klaus Solberg Søilen
kss@bth.se
Examinator / Examiner: Marie Aurell
Organisation / Organisation: Blekinge Institute of Technology
Institution / School: MAM/Sektionen för Management
S-372 25 Ronneby
+46 455 38 50 00