Examensarbeten efter ämne/Theses by subject - Spelutveckling - Digital Game Development


TitleAuthor
Game Development from Nintendo 8-bit to WiiSophie Forsell
Gameplay experience with eye trackingLorand Fekete,
Maria Hagelbäck
Genreblandning i digitala spelAlexander Borgström,
Markus Lok Axelsson
GPU based particle systemMartin Wexö Olsson
Hardcorespel och mobila plattformarDaniel Oldberg,
Oliver Blomgren
Hearty HorrorPeter Svensson
Impressionism och Digitala SpelErik Dahlrot,
Kristofer Nilsson Fransson
Integrating Audio in the Isometric GameClaire Harrop
Jämförelse mellan neurala nätverk baserad AI och state-of-the-art AI i racing spelSimon Karlsson,
Christopher Jensen
Kinect in retro gamesJoel Hillman
Marching Cubes med Deferred Rendering motorCarl Engström,
Nawrin Oxing Felix
Marknadsföringsstrategier för spelutvecklingsteam under utbildningErik Lorentz
MonsterdesignJohan Angélison,
Filip Angélison
Motivation och digitala spelMax Nilsson,
Tim Lidåker
Multiplayerspel utvecklat i Flash, Slutreflektion för ”Monsters & Masonry”Robin Petersson,
Alexander Preutz,
Nebojsa Dacevic,
Daniel Björkander
Multiple and weighted Potential Fields in arena gamesHelena Staberg
Navigating an AI-bot within Game-like Environments using Genetic AlgorithmsViktor Svensson
Performance Comparison of AI Algorithms - Anytime AlgorithmsRehman Butt
Performance Comparison of AI Algorithms - Anytime AlgorithmsRehman Butt
Performance of Marching Cubes using DirectX Compute Shaders Compared to using HistoPyramidsKristoffer Lindström
Phobia, ett grafiskt konceptJensen Rasmus,
Lundberg Markus
Praktisk analys av rollen som spelproducentPeter Lübeck
Ray Tracing on GPU: Performance comparison between the CPU and the Compute Shader with DirectX 11 Gustav Persson,
Jonathan Udd
Real-time JPEG based video decoding on mobile phone hardware using C# and XNA 4.0Jonas Petersson
Real-Time Tessellation A Region of Interest Based Technique Suited for Game ApplicationsPontus Holmertz Liljekvist,
Andreas Zsigmond
Reinforcement Learning AI till FightingspelRichard Borgstrand,
Patrik Servin
Rendering with Marching Cubes, looking at Hybrid SolutionsPatrik Andersson,
Sakarias Johansson
Retrospel: En studie i hur retrotrenden påverkat digitala spelCasper Gustafsson,
Michael Hollström
Review of Displacement Mapping Techniques and OptimizationMikael Lundgren,
Ermin Hrkalovic
Science fiction i spelutvecklingHampus Juhlin,
Pontus Novén

Föregående | Nästa