Examensarbeten efter datum/Theses by date


Klicka på blå triangel för att expandera/minimera/Click on the blue triangle to expand/minimize.


YearProgramAuthorTitle
Show details for Civilingenjörsprogram i maskinteknikCivilingenjörsprogram i maskinteknik
Show details for Data- och systemvetenskapData- och systemvetenskap
Show details for Dataingenjör/Computer EngineerDataingenjör/Computer Engineer
Show details for Datavetenskapligt program/Computer ScienceDatavetenskapligt program/Computer Science
Show details for Digital bildproduktionDigital bildproduktion
Show details for Digital kultur och kommunikationDigital kultur och kommunikation
Show details for Digital ljudproduktionDigital ljudproduktion
Hide details for Digitala spelDigitala spel
Blissing, OlaSpelutveckling för Facebook – från koncept till produkt
Brundin, FredrikSpelutveckling för Facebook – från koncept till produkt
Christensson, MagnusKort speltid – djupt intryck: spel som hyrfilm
Dahlqvist, VictorKort speltid – djupt intryck: spel som hyrfilm
Ekberg, TimSpelutveckling för Facebook – från koncept till produkt
Fors, MarkusKort speltid – djupt intryck: spel som hyrfilm
Fredriksson, HenrikMatematik för spelutveckling
Gransing, Jonas ChanasimaSpelskapande men en komponentbaserad arbetsprocess
Gryth, MarioCloudmetoden - Utveckling av ett alternativt arbetssätt för produktion i digitala medier
Gökstorp, StefanKort speltid – djupt intryck: spel som hyrfilm
Henriksson, OliverKort speltid – djupt intryck: spel som hyrfilm
Häthén, FredrikKort speltid – djupt intryck: spel som hyrfilm
Karlsson, PatrikThe Treasure Hunters
Kellner, MarcusSpelutveckling för Facebook – från koncept till produkt
Leppäjoki, CalleKort speltid – djupt intryck: spel som hyrfilm
Malmgren, TommieSpelskapande men en komponentbaserad arbetsprocess
Palm, MikaelSpelskapande men en komponentbaserad arbetsprocess
Pettersson, FredrikThe Treasure Hunters
Ronnje, ErikThe Treasure Hunters
Samuelsson, SamSpelutveckling för Facebook – från koncept till produkt
Silve, MartinKort speltid – djupt intryck: spel som hyrfilm
Svensson, AntonCloudmetoden - Utveckling av ett alternativt arbetssätt för produktion i digitala medier