06/03/2013 01:17 PM

En kärleksfull nätverksdag

”Kärlek, ettor och nollor” är en årligen återkommande nätverksdag då studenter inom digitala medier, företagare och spelbransch möts på BTH. Det är ett samarbete mellan BTH, NetPort och Blekinge Business Incubator och genomförs med stöd från Europeiska Unionen och Karlshamns kommun. Media är välkommen att delta under dagen.

Under dagen händer följande:

- En stor examensutställning för studenterna inom digitala medier på BTH.
-
Det är finaldagen för speltävlingen Game Concept Challenge där vinnarna får dela på 200 000 kr.Vinnarna avslöjas kl 17.00 i sal Rio Grande.
-
På plats finns branschföreläsare och företag. Branschföreläsningarna kan även ses på http://www.karlekettorochnollor.se/
- Nätverkslunch med ”matchmaking” mellan studenter och företag och nätverksmiddag på kvällen med mingel och mat.
-
JamPort – en utmaning där man på begränsad tid ska skapa något digitalt projekt till exempel ett spel eller en film.
-
Mingel, inspiration, samt kärlek, ettor och nollor.

Media är välkommen att närvara under hela dagen.

Dag: Tisdagen den 4 juni
Tid: Kl 10:00 – 19:00
Plats: BTH, Campus Karlshamn

Välkommen!