Litet spelprojekt, 10 HP
Studiestart
Ingen planerad studiestart
Undervisningsform
Språk
Studietid
Avklarade kurser motsvarande 90 högskolepoäng inom datavetenskap, matematik, maskinteknik, programvaruteknik och/eller elektronik inklusive 15 högskolepoäng i objektorienterad programmering, 15 högskolepoäng i 3D-programmering, 6 högskolepoäng Algoritmer och datastrukturer, 6 högskolepoäng linjär algebra samt kursen Grunder i spelutveckling.
Avklarade kurser motsvarande 90 högskolepoäng inom datavetenskap, matematik, maskinteknik, programvaruteknik och/eller elektronik inklusive 15 högskolepoäng i objektorienterad programmering, 15 högskolepoäng i 3D-programmering, 6 högskolepoäng Algoritmer och datastrukturer, 6 högskolepoäng linjär algebra samt kursen Grunder i spelutveckling.
Nivå
G2F
Kurskod
DV1504