Fråga en student om Tekniskt basår
Maja
Jag valde tekniskt basår eftersom jag var intresserad av teknik och ingenjörsstudier, men saknade vissa behörigheter. Basåret gav mig en stabil grund inom matematik, fysik och kemi och förberedde mig väl inför fortsatta studier.
Jag läste tekniskt basår på BTH under läsåret 2024/2025. Idag läser jag civilingenjörsprogrammet i marin teknik.
Skicka fråga
Fyll i formuläret nedan så återkommer jag så snart om möjligt.