Fråga en student om Tekniskt basår

Maja Emricsson

Maja

Jag valde tekniskt basår eftersom jag var intresserad av teknik och ingenjörsstudier, men saknade vissa behörigheter. Basåret gav mig en stabil grund inom matematik, fysik och kemi och förberedde mig väl inför fortsatta studier.

Jag läste tekniskt basår på BTH under läsåret 2024/2025. Idag läser jag civilingenjörsprogrammet i marin teknik.

Skicka fråga

Fyll i formuläret nedan så återkommer jag så snart om möjligt.