Examensarbeten efter ämne/Theses by subject - Företagsekonomi - Business Administration: Marketing


TitleAuthor
Hur uppfattas företaget? - En studie av annonseringens effekter på företagens imageAnna-Karin Janvari,
Fredrik Hillerborg
Hur uppstår kanalkonflikter i samband med fysisk och elektronisk handel? Ulf Richardsson
Hur varumärkeskapital kan byggas via apotek - En fallstudie av Ferrosans varumärkeskommunikationsstrategiCarina Persson
Högskolornas marknadsföring till gymnasieeleverNela Masinovic,
Bujar Zeka,
Mirsad Sijecic
ICT in Marketing - A Study of The Use of Internet and Mobile Phones in Five Selected Companies in Dublin Alexander  O. Oshunloye
Impact of Customer Relationship Management on Product Innovation ProcessYelin Li,
Thu Sang Nguyen Thi
IMPACT OF GREY IMPORTS ON BRAND NEW CAR DEALERS: THE CASE OF MALAWI AND BOTSWANA Dziko Thunde
IMPACT OF STRATEGIC PLANNING ON PERFORMANCE OF DISTRICT ASSEMBLIES IN GHANA: CASE STUDY OF AHANTA WEST DISTRICT ASSEMBLYERNEST OFORI ASAMOAH
Impacts of shelf space and other product cues on the Selection of FMCG products in grocery storeMudassar Asghar,
Adeel Akram khan
Informationstekniken och kundrelationer - En studie av ett försäkringsbolagKatarina Paulin,
Malin Christiansson
International Marketing Communication in Mobile Phone IndustryJUNWEN GUO
Internationalisation of the Swedish higher education system: An impact analysis on student and employee satisfactionMelissa Engelke
INVESTIGATING SHAREHOLDERS’ ECONOMIC VALUEIsaac Tettey,
Isaac Takyi Baffoe
Karibu ToursAnitha Shoo
Key Account Management Practices in Home Appliance Industry of PakistanAbdul Razzaq
Key Success Factors in Internet AdvertisingSymeon Papadopoulos
Kommunikationsproblem kring marknadsföring – En studie angående kommunikationsproblem mellan rådgivare och företagare.Jessica Boistrup,
Veronika D´Este
Konkurrensen i dagligvaruhandeln. En studie av konkurrens på en lokal marknad vid nyetablering av en lågpriskedja.Zenja Stanic
Konkurrensmedel i den nya ekonominMaria Bergström,
Marie Bohman,
Ida Nilsson
Konsumenters etiska köpbeteendeAnton Hjertén,
Ingela Larsson
Kontanter och betalkort - En empirisk undersökning om privatpersoners inställning till betalkortLan Nghiem
Kreditkort och påverkan - Om påverkansfaktorer som leder till konsumenters agerandeMaria Teclemariam Bahta,
Michael Persson
Leadership styles and E-commerce adoption: An analysis of Thai food exportersKittipong Sophonthummapharn
Lokalisering av detaljhandelsföretag i Ronneby och Bräkne-Hoby - Mest betydelsefulla faktorerKerstin Olsson,
Marta Pepek
Lönar det sig att arrangera tävlingar för bästa uppsats och affärsidé?Ulrica Rosenqvist,
Therese Nilsson,
Hanna Claesson
Management of the Free Health Care Initiative in Sierra Leone: Does the Health Workforce have the Right Managerial Competencies?Gerald Hinga Peter Ganda,
Shiaka Kawa
MANAGING NON-REPAYMENT RISK THROUGH GROUP-BASED LENDING IN MFIsMuhammad SALMAN Qureshi
Market-Driven Requirements Engineering Process Model – MDREPMAndrigo Gomes,
Andreas Pettersson
Market orientation in small to medium sized Biotech companies in SwedenOndina Åsberg
Marketing Strategy of Islamic Banking Sector In PakistanMuhammad Tahir,
Muhammad Umar

Föregående | Nästa